1. olen laiska. sooorii, tiedän että kasmaanirakkaani tekee tämän toisella tavalla ja lupasin tehdä tän saman "homman" MUTTA en jaksa tehdä kohtaa kohdalta vaan teen tämmöisiä pieniä refermointeja (? en ole varma onko tuo se sana jota tarkoitan)

2. perustiedot: elikkäs siis olen kajaanilainen, parikymppinen nuori aikuinen joka kirjoittelee tänne omia ajatuksiaan/elämänsä tapahtumia...aivan kuten päiväkirjaan...en jaksa sensuroida/muokkailla/piilotella yms. tekstejäni sen takia että jollekkin tulisi siitä parempi mieli...minä kirjoittelen tänne ihan mitä haluan ja ihan miten haluan ja jos se loukkaa jota kuta niin ei tarvitse lukea näitä! (en sitten yhtään aiheen vierestä mennyt...)

3. laulan musikaalien tahdissa. mikäs on sen ihanempaa kuin laulaa moulin rougen tahdissa your song:n ensi sanat <3 ah, miksei oma elämä voisi olla kuten musikaali?

4. pelastin koirani kadulta. tai no, äitini pelasti mutta silti se on minunkin koira ^^ meijän pikku lellu...sitten kun minä hankin oman koiran, ihan ikioman! niin olen ajatellut adoptoida sen esimerkiksi sieltä espanjasta (www.espanjankoirat.com) pitää koittaa pelastaa maailma koira kerrallaan...

5. en omista ajokorttia. mielummin pyöräilen, kävelen tai käytän julkisia kuin hankkisin oman kortin. Menee vaan rahaa ja silleen :P<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

6. walking in the rain. sateessa on ihana kävellä, varsinkin jos on syksy! silloin voi vain kävellä ympäriinsä. sateessa on jotain tosi kiehtovaa...en vain tiedä mitä...silloin voi itkeäkin eikä kukaan huomaa mitään :)

7. isostelua. olen toiminut kajaanin ev.lut.seurakunnan isosena jo monta monituista vuotta (ehkä viisi? ei voi muistaa...) ja edelleenkin olen tässä toiminnassa mukana.

8. esikoinen. olen perheeni esikoinen, eli vanhin lapsi. lisäksi minulla on yksi biologinen veli ja sisar- sekä velipuoli. olen myös serkuksista vanhin ;)

9. taivaanrannanmaalari. lapsena toiveammattini oli maalari. ensin talojen maalaaja mutta myöhemmin halusin vain taivaanrannan...tosin ei minusta koskaan tule maalaria...uskoisin ainakin niin...

10. salkkarit. kyllä, minä katson salkkareita, salattuja elämiä. kukaanhan ei sitä oikeasti katso mutta kaikki siitä puhuvat.