miks mä teen sen taas itelleni? mikä mua vaivaa?! enkö voi antaa asioiden olla ja unohtaa menneet! pitäs varmaa tehä itelle lobotomia etten satuttas enää ihteeni. " Miks kasvojani kyyneleet nuolevat?" luulin jo että voisin pyyhkiä sen tyypin pois elämästäni mutta ei...tykkään tästä pojasta vaikka oon monesti sanonu että en voi kuvitella että oisin sen kaa yhessä. miksi taistella tuulimyllyä vastaan? " En ole vahva enkä tiedä mitä haluan" kun juttelen sen kanssa sydän alkaa tykyttämään kovempaa kun koskaan enkä voi kuvitella mitä tapahtuu jos näkisin tavattas kasvotuste...haluisin nii kovasti hypätä hänen kaulaan ja rutistaa. " Saapuu se aivan hiljaa sydämeen varaamattomaan. Siitä sen mä huomaan kun aamulla ilman syytä hymyilen" kaiken lisäksi se perhanan juntti ei oo ees sinkku! miksen voi tuntea näin ketään sinkkua kohtaan? miksi en ymmärrä omaa parastani...pitää vaa alkaa kieltää nämä tunteet..." Mut kulta, mun täytyy vaan mennä"