ihmiset on vaikeita...en ymmärrä niitä. elämä on monimutkasta mutta pitääkö siitä tehä vielä sotkuisempaa sanoillaan? tänään juttelin erään tyypin kanssa ja me puhuttiin suhteista, erosta ja kaikesta niiden välillä. sitten tämä tyyppi sanoo: "en mä ainakaa susta eroais" ja iskee silmää. haluisin tietää flirttaileeko hän tarkoituksella vai ei. me ollaan juteltu tästä asiasta aina välillä ja jokainen keskustelu on saanut mut hämmennyksen valtaan sillä en tiiä mitä tämä toinen osapuoli oikein haluaa tosiaan sanoa. vai kuvittelenko mä vaa omiani? haluisin nii saaha tämän asian selville mutta en todellakaa ala siltä kysylee tästä koska muuten saatan menettää hyvän kaverin!

ja toiseksi juttelin erään toisen henkilön kanssa siitä miksi yöllä on parempi selvittää ajatuksiaan kuin päivällä. hän siis oli päivän kannalla ja minä yön...keskusteltuamma
vähän aikaan hän sano: "et sinä kummiskaa ymmärrä mitään". no anteeksi jos olen nii tyhmä, pikku blondi! miksi mulle pitää sit jutella jos minä en ymmärrä mitään??! kannattas ehkä jutella semmoselle joka ymmärtää. tottakai minä suutuin tuosta kommentista ja sitten se kysy että mistä oikein suutuin! joko se ei mieti sanojaan tai luuli etten tajua sen kommenttia...mä en jaksa enää sitä tyyppiä...se sanoo sitä mutta tekee tätä...nii tyypillinen mies...

mua oikeesti alkaa tommoset tyypit masentaa mutta onneksi joka päivän jälkeen koittaa yö ja saa rauhassa miettiä omia ajatuksia..."
Mennään sinne missä kaupunki vaihtuu metsiin pimeisiin"